The Happy Toe copiază Happy Socks

Și ne mai mirăm de ce cred străinii că toți românii sunt hoți. Păi ce să mai zici când ne-o facem cu mâna noastră, în din ce în ce mai multe cazuri. Ne băgăm picioarele în ceea ce fac alții bine. Am zis de picioare, pentru că acum e vorba de șosete, un brand nou, românesc, ce copiază Happy Socks.

Probabil ați auzit, știți, poate chiar purtați șosete de la Happy Socks, brand-ul înființat în Suedia, în 2008. Sunt prezenți în peste 90 de țări, au magazine în Suedia, US, UK, Spania, Japonia, Coreea de Sud, India sau Taiwan. Iar cum eu sunt fan al șosetelor colorate, am câteva perechi de la ei, chiar și boxeri. Costă mai mult decât majoritatea șosetelor pe care le am, dar sunt chiar mișto.

Am găsit și la alte brand-uri mai puțin cunoscute, am cumpărat de peste tot, chiar și de la românescul Madam Mitza, unde prețurile sunt tot măricele, deși sunt produse local (chiar și 25-30 de lei perechea). Dar nesimțire ca în cazul The Happy Toe chiar nu credeam că voi vedea.

Pe lângă faptul că au copiat jumătate din numele un brand cunoscut fix pentru asta, șosete colorate, românii de la The Happy Toe folosesc și un font asemănător, chiar și denumiri ale unor șosete fiind similare: BIG DOT SOCK vs HUGE DOTS. Logo-ul este, desigur, poziționat la fel, pe talpă. Iar prețurile lor sunt ridicate, dar puțin mai mici (35 de lei) decât la originalele Happy Socks (38-42 de lei perechea).

Pe mine aproape m-au păcălit, crezând că văd Happy Socks, atunci când m-au targetat cu o reclamă pe Facebook, dar, deși șosetele arată mișto, site-ul de vânzare e ok, nu voi cumpăra niciodată de la ei, doar din simplul motiv că au ales să lanseze un brand „românesc” copiind, iar eu nu vreau să îi suțin în niciun fel.

Da, știu, și reclama negativă e tot reclamă, dar mai bine dați acei câțiva lei în plus ori așteptați să prindeți reduceri și vă luați Happy Socks. Sau Madam Mitza, ori altceva de la un alt brand mai ieftin.

Acest articol are 2 comentarii

  1. Sanda Nicolae

    Ce să zic, şosetele sunt mişto, daaaaar se vede că nu au avut deloc inspiraţie în a alege numele. Dacă s-ar fi numit simplu „Ciorăpel” sau „Şoseţică” ar fi fost mult mai interesant şi nu ai fi avut feeling-ul ăla de copy paste. Aşa că da, sunt de acord cu tine.

  2. Cristian

    Well.. Happy Socks era de mult un brand plagiat avand in vedere ca in China, numarul de sosete similare cu cele de la happy socks e intr-o continua crestere si peste noapte apar producatori noi de sosete colorate.

Lasă un răspuns