Webstock 2011– Câștigători și din culise

 

 

           E prima ediție de Webstock la care particip și pe lângă asta am avut onoarea de a fi blogger oficial. Multă și multă muncă, Manafu + o minunată echipă + sponsori + oboseală = un eveniment reușit. Am avut un Nokia E7 pe mână și au ieșit ceva tweet-uri/postări pe FB + ceva poze.

 

Citește mai multWebstock 2011– Câștigători și din culise

Blogoree.ro s-a relansat!

     
           Multe evenimente în aceasta perioadă, dar un B-lister [B de la Bunescu] încearcă să ajungă care cum pe unde poate. Joi seară s-a relansat Blogoree.ro într-un cadru restrâns la Clubul Țăranului Român. Au vorbit Bobby Voicu, Alex Negrea, Andrei Crivaț, Cristina Popescu și Chinezu despre bloggeri aflați la început de drum, despre cum au fost ei când erau mici (bloggeri). Cristina Popescu a vorbit din punctul de vedere al unei companii mari (Romtelecom), dar cu deschiere către online. Interesantă sesiunea de Q&A, mai ales despre cum “scoatem” mai multe detalii despre un blogger, nu doar traficul, pentru că nu doar el contează. S-a vorbit despre bloguri nișate (prea puține). Sfaturi, întrebări și nu numai, pe blogoree.ro. Scrieți, băieți, orice, numai scrieți!

 

Poze AICI

Citește mai multBlogoree.ro s-a relansat!

Cum arată Google+

      Tocmai am făcut rost de o invitație la noul Facebook și anume Google+, cea mai nouă rețea de socializare. Am trimis și câteva invitații, dacă mai vrea cineva, ask, iar după ce mă trezesc, dau cu plăcere 🙂
Cum e?
  • Arată aproape la fel ca Facebook
  • În loc de Friend lists are Circles
  • Are implementat Google Buzz
  • Importă automat pozele din Picasa, deci atenție la setările de confidențialitate
  • Funcția de Hangout îți permite să faci video conferințe cu prietenii sau grupurile de prieteni de pe Google+
  • Pentru propriile postări de pe wall oferă posibilitatea de disable comments și disable reshare.
Câteva screen-shots:

 

Citește mai multCum arată Google+

De ce utilizez Foursquare

S-a tot vorbit despre Foursquare, că e lame, că unii nu ii văd scopul, că de ce se leagă de Twitter ori de Facebook mai ales că există Places. Pentru ce utilizez eu Foursquare, deşi la început îl blamam şi îi spuneam Foursquaie:
– Sugestii (tips-uri) lăsate de cei care au mai fost pe acolo. Că e bună plăcinta cu mere, că e ofertă la metrul de bere, că lângă e mai ieftin sau care e parola de la wireless.
– Îţi poţi face o părere uitându-te la pozele făcute de cei care au trecut pe acolo şi au dat checkin cu tot cu foto.
– Promoţii/reduceri gratuităţi – şi aici e cu dus şi întors, de exemplu la Cicloteque de la Facultatea de Drept am primit o oră moca de plimbat cu bicicleta, iar la Kulturhaus am primit vineri o bere. Diferenţa e că bicicleta a mers brici, pe când berea primită expiră peste două săptămâni, că aşa e în România „Ne expiră marfa? Băgăm o promoţie, ce paula noastră!”

20110615-094453.jpg20110615-094507.jpga

 

Citește mai multDe ce utilizez Foursquare