Am ajuns să aștept o reclamă la TV, doar ca să mai aud o dată piesa

Nu sunt cel mai mare băutor de cafea, așa că nu prea mă impresionează clasicele reclame de la TV, în care mirosul unei cafele îi trezește pe toți, bla-bla-bla, dar am rămas plăcut impresionat să văd una altfel, ba chiar nici nu mă așteptam să fie la un brand necunoscut, credeam că e la BeanZ Café, care au început să fie prezenți mai peste tot.

E vorba de reclama de la KAFUNE (exact, wtf, ce e Kafune?), pe care sigur ați remarcat-o și voi la TV, datorită soundtrack-ului. Ah, și dacă sunteți atenți, îl puteți vedea pe Andi Moisescu, jumătate de secundă, la 00:19, iar în rest toți par fani Carla’s Dreams în devenire, dacă ne luăm după picturile de pe ale lor fețe.

Kafune este un brand al La Fântâna și a fost lansat în 2016, ca produs business to business (doar pe bază de abonament). Spotul marchează, practic, ieșirea brandului și către publicul larg (consumer și horeca).De unde vine numele Kafune, explică agenția care l-a creat: „vine din portugheza vorbită în Brazilia și înseamnă gestul de a trece cu mâna prin părul cuiva drag. În termeni mai largi, desemnează tandrețea. Cuvântul „cafune” provine, de fapt, din zona amazoniană”.
Mai multe detalii, pe paginademedia.ro
Reclama

Piesa din reclamă

Lasă un răspuns