7 Flares 7 Flares ×

Am uitat de vremurile când stăteam cu tata la o bere și ne uitam la un Campionat European/Mondial unde să joace și România. Am uitat, de asemenea, cum era ca eu să primesc un deget de bere pentru că eram prea mic pentru a bea alcool, așa că singurul pahar întreg pe care îl primeam era cu suc.

Cele mai faine meciuri văzute sunt cele văzute la terasă sau undeva unde e un proiector și sunt și mulți prieteni, dar tre să fie și un meci important, iar cum în cupele europene nu prea mai ajungem sus, e cam trist. Gheorghe Hagi, the only one, regele, fotbalistul are încă din 2009 o școală de fotbal la Constanța, iar de anul acesta din 11 mai are și susținerea Pepsi într-un proiect pe termen lung ce vrea ca până în 2020 să obțină un nou 11 cel puțin la fel de bun ca generația de aur. Proiectul se numește NEXT11 și va fi alcătuit din 66 de tineri cu vârste între 13 și 18 ani, câte o echipă pentru fiecare vârstă. Hagi a declarat cu calmul său caracteristic faptul că minimum 40 de jucători vor face performanță. Ei vor trebui să aibă performanțe, rezultate, merite înainte de a pleca la o echipă de afară. De asemenea, în primul an vor locui, mânca și juca împreună la Constanța. Hagi a concluzionat spunând că tinerii vor trebui să urmeze traseul său ca fotbalist.

Parteneriatul a fost semnat așa, mai neconvențional pe tricouri, iar campania are și un imn produs de către Moga și LuKone: "DOC feat Whats Up – 11 campioni". Hei, hei, și tu poți fi DJ în aplicația celor de la Pepsi unde poți remixa imnul NEXT 11 – iar premiul merită!

 

 

 


Dă un like și-un share, mon cher!

No Responses to “Next 11”

Trackbacks/Pingbacks

  1. Blogging: Campaniile saptamanilor 14-27 mai din blogosfera romaneasca | refresh.ro - [...] si Gheorghe Hagi. Mai multe despre campanie cititi la Cristi Serb, Alin Pandaru, Andrei Cismaru, Ionut Bunescu, Toma Nicolau…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *