Facebook: De ce a scăzut reach-ul organic

Treaba e simplă, iar răspunsul nu e cel clasic, faptul că Mark ar vrea mai mulți bani băgați în ad-uri, ci pentru că, într-un final, nu mai suntem mințiți (oare?) cu reach-ul organic, care nu e, de fapt, chiar așa.

Pe scurt, până acum, reach-ul organic nu însemna numărul de persoane care ți-au văzut postarea, ci numărul de persoane cărora le-a fost livrată, în newsfeed, postarea ta. Dacă acei oameni au și dat scroll până la postare… asta nu mai știe nimeni. Eh, Zuckerberg a zis că, hai, fie, ne va afișa reach-ul organic, precum cel paid, adică fix numărul de persoane care au avut afișată postarea pe ecran, nu doar livrată în newsfeed.

Deci dacă veți vedea un reach organic mai mic decât de obicei, trebuie să înțelegeți că, de fapt, acesta este adevăratul reach, doar că de abia acum îl aveți calculat și afișat cum trebuie.

Iar data viitoare, nu mai râdeți de cei care au băgat bani în criptomonede, atunci când iar scade Bitcoin-ul, că vă pedepsește Zuckerberg cu scăderea reach-ului organic. Din nou.

Mai multe detalii în graficul de mai jos + aici.

Acest articol are un comentariu

Lasă un răspuns