DUREX – Let’s Not Go Back to Normal
După articolul de ieri, am dat peste reclama asta de la Durex, al cărei mesaj e fix ce trebuie, dacă nu îl iei mot à mot, ci înțelegi contexul după ce dai play. So let’s not go back to normal.
După articolul de ieri, am dat peste reclama asta de la Durex, al cărei mesaj e fix ce trebuie, dacă nu îl iei mot à mot, ci înțelegi contexul după ce dai play. So let’s not go back to normal.
Uite acuși se fac patru luni de când ne-a lovit covidu’, de când mulți muncim de acasă, de când nu prea ne-am mai văzut cu prietenii, cu familia, cu colegii de muncă, de când nu am mai avut o ședință face2face, de când nu am mai îmbrățișat un amic de ziua lui, de când nu am mai ieșit cu colegii la masă, de când nu am fugit la bere după o zi grea de muncă. Voi cum faceți să nu o luați razna?
Am aproape 34 de ani și de abia recent am aflat că aparatele de aer condiționat obișnuite NU introduc aer proaspăt de afară, cum probabil credeam cu toții. Ele funcționează după un principiu simplu, adică unitatea interioară doar recirculă aerul din cameră, transformând aerul cald într-unul rece, cu ajutorul freonului aflat în unitatea exterioară, care ajunge în lamelele vaporizatorului din unitatea internă, aceasta răcindu-se, iar aerul cald din cameră este tras de către ventilator (de obicei prin partea superioară a unității interioare) și răcit la trecerea prin vaporizator.
Se zice că recunoști pe cineva din Curtea de Argeș dacă îl auzi că spune „Bă, năvlegule, ia sabena și urcă în motocar!”. Năvleg = nătâng, e și în DEX, dar e folosit doar la noi municipiu. Motocar = maxi-taxi – prima companie de gen, de la noi (~1999), se numea Motocar, iar toate microbuzele erau branduite cu numele firmei, cu litere mari. Dar „sabena” chiar nu știam de unde vine.
Chiar și în starea de urgență, la noi erau o gălăgie de oameni în platourile show-urilor de la TV, în timp ce prea puține s-au anulat/amânat. Dar când am văzut la ce nivel sunt emisiunile din SUA, am rămas perplex. James Corden i-a avut invitați pe cei de la Black Eyed Peas la The Late Late Show, au discutat câteva minute, iar apoi au cântat live într-un platou virtual, unde au refăcut clipul Mamacita, folosindu-se de green screen și augmented reality. Frățiwear, cât de mișto le-a ieșit! Ah, băieți, dacă vă bate cineva vreun apropo legat de hanoracul roz Gucci, acela cu măr, din clip, e doar 1.100 de euro, aici.
Răspunsul simplu ar fi: de idioți. Sau de inconștienți. Ori de iresponsabili. Și poate motive ar mai fi, dar experiența din ultima perioadă poate fi rezumată cam așa: aproape niciun ospătar sau curier nu poartă mască ori nu o folosește corect: ori lipsește cu desăvârșire, ori e pe gât, pe barbă sau doar pe gură. Nici măcar Poliția Română nu e mai prejos, aseară am fost opriți de către un filtru de poliție care testa alcoolemia celor din zona parcului Carol, unde sunt multe terase. Polițistul, care i-a înmânat Dianei suflătorul sigilat într-o pungă, nu purta deloc mască și nu cred că avea nici mănuși – eram prea agitați, fiind prima dată când ne-a oprit poliția.
Sunt un boșorog, așa simt când mă uit la copiii din ziua de astăzi și la ale lor desene animate care nu mai sunt cum erau “ale noastre”, cum nici Vama nu mai e la fel și tot așa. Dar jur că desenele clasice de pe Cartoon Network erau altceva, iar Scooby-Doo era printre preferatele mele, mă trezeam dimineața, în weekend, ori veneam de afară, de la joacă, direct în casă pentru că “începeau desenele” și nici nu era telecomanda la ăl bătrân. Așa că probabil îmi înțelegeți nostalgia care m-a lovit când am văzut colecția de teniși, tricouri și hanorace Converse x Scooby-Doo.
Am revenit cu temă nouă pe blog, după câteva zile în care am tot meșterit la ea, cu ajutorul prietenilor de la 360advertising și găzduire.ro. Încă mai facem ultimele finisaje, dar sunt curios cum vi se pare design-ul. Revenind la parfumuri, am o listă cu cinci foarte mișto, pentru bărbați sau, de ce nu, pentru femei care folosesc parfumurile bărbaților sau care vor să facă un cadou. Așa că dacă vă doriți un parfum cu o calitate de nișă, dar care nu e încadrat în acestă categorie, prin urmare nu costă aproape 1.000 de lei o sticluță de 50 de ml, aruncați o privire mai jos.
După cum zicea Grigore Alexandrescu, în a sa fabulă “Câinele şi căţelul”, vrem egalitate, dar nu pentru căței… sau pentru toți oamenii, indiferent de gen.