Netcamp 2011

Marți, imediat după job, am sosit în fugă la Crowne Plaza pentru a cincea ediție a Netcamp cel mai cunoscut eveniment din România dedicat antreprenoriatului online și dezvoltării proiectelor web. Fiind ajuns la ora 16.00 am prins doar workshop-ul susținut de către Vlad Stan și finala concursului Net Start-up.

 

   *    Vlad Stan a moderat workshop-ul Start-up now! unde a fost o atmosferă mai mult decât destinsă pentru că cei care aveau sau își doreau să pornească un proiect au avut ocazia să-și prezinte ideile în fața celor aproximativ 60 de oameni din sală. De ce a fost atmosfera destinsă? Păi ce poate fi mai fun decât să “distrugi” proiecte antreprenoriale așa, din fașă? S-a râs, s-au notat idei constructive și s-a învățat din greșeli. Au fost și câteva idei bune, de exemplu Ivo Bobal a înregistrat domeniul transpir.ro în timpul workshop-ului și vrea să facă o franciză a unui produs pentru cei care transpiră excesiv, ceva pe bază de aluminiu, va costa undeva la 5 dolari și cel mai important e că nu se găsește în România. Modelul urmat de Ivo a fost întocmai ca cel prezentat de către Vlad și anume

 

 

Cine este clientul -> ce nevoi are el -> ce soluții are el pentru nevoia respectivă -> ce soluție ofer eu (unde soluția mea trebuie să fie întotdeauna mult mai bună față de cea pe care o are el pentru ca într-un final să-i satisfac nevoia clientului care este cea mai importantă)

 

  *   Ultima parte a evenimentului a constat în prezentarea celor cinci proiecte finaliste (bclinks.com, nexi.me, whatfontis.com, smsfotbal.ro, wegetthere.com) din cadrul competiției Net Start-Up. Juriul a ales http://www.whatfontis.com/ [link prezentare video aici] drept câștigător al premiului de 1000 de euro. Ce frumos a fost când Alexandru Cuibari, inițiatorul acestui proiect a spus că dorește ca premiul să fie donat pentru o cauză umanitară, a rămas Manafu mut 🙂

 

Whatfontis.com este un serviciu web care ajută la identificarea fonturilor. Este foarte ușor de utilizat, se uploadează imagine carea conține textul cu font sau se precizeaza link-ul spre imagine, iar după ce sistemul analizează literele din imagine prezintă primele 100 de fonturi care sunt cele mai apropiate de cel folosit. Apoi fonturile comerciale pot fi cumparate urmând link-urile necesare, iar cele gratuite pot fi descărcate direct.

Acest articol are 3 comentarii

Lasă un răspuns