Coca-Cola: Labels are for cans, not for people

Ați mai văzut pe aici, pe blog, articole despre Coca-Cola, asta pentru că sunt unul dintre bloggerii ambasador, dacă-mi este permisă exprimarea. Trecând peste asta, sunt un mare fan al reclamelor cu mesaj social, iar Coca-Cola a știut dintotdeauna cum să atingă inimi și să fure lacrimi prin reclamele sale.

Am văzut aseară reclama de mai jos, dar cum era prins cu finala masculină de la Wimbledon (#FanDjokovicDeMic), n-am mai apucat să și scriu despre ea. E vorba despre campania #OpenUp powered by Coca-Cola Middle East, cu ocazia Ramadanului. Coke și-a propus să împărtășească bucurie și să încurajeze oamenii să se deschidă semenilor, să refacă legături pierdute și să elibereze tensiunea problemelor nerezolvate.

Prin urmare au dezbrăcat logo-ul Coca-Cola de pe produse, păstrând doar dunga albă și adăugând mesajul Labels Are For Cans, Not For People. În plus, au lansat și o reclamă cu un puternic impact emoțional – au așezat șase bărbați de diferite etnii la o masă, totul se petrece în întuneric și ei trebuie să ghicească înfățișarea celorlați după ce s-au prezenat. Ce urmează, e #camfain:

 

 

 

surse 1, 2, 3, 4

Faci un comentariu sau dai un răspuns?