GPeC Summit: 15-16 noiembrie 2016 + CONCURS

UPDATE – Câștigătorul este Gabriel Mandriscanu, felicitări!

Mai e fix o săptămână până la ediția de toamnă a GPeC Summit care va avea loc pe 15-16 Noiembrie 2016, la CRYSTAL PALACE BALLROOMS, eveniment ce va culmina cu a 11-a ediției a Galei Premiilor E-Commerce. Vor fi prezenți Bryan Eisenberg, Talia Wolf, Craig Sullivan, alături de nume sonore din piața de e-commerce din România – Iulian Stanciu, Elisabeta Moraru, Cătălin Crețu, Ovidiu Ababei, precum și pe Anna Sliwinska (International Sales & Marketing Manager Answear.com).

În cea de-a doua zi, pe 16 Noiembrie va fi “GPeC All Day Bryan Eisenberg”, un eveniment special în care Brian va povesti din experiența sa în UX toată ziua și va răspunde întrebărilor din public.

Fact: Potrivit cifrelor, valoarea plăților online prin card în sistemul 3D Secure la magazinele online românești a înregistrat o creștere de 59% în primele trei trimestre ale anului 2016, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. La finalul lunii septembrie 2016 se procesaseră plăți online în valoare de peste 434,2 milioane de euro, față de 273,2 milioane de euro procesate în primele 9 luni ale anului 2015. (Sursa: Romcard pentru GPeC)

Mai multe informații la fel de interesante poți afla la summit – înscrierile se mai pot face AICI până pe 11 noiembrie 2016, iar dacă-mi comentezi azi, marți, 8 noiembrie, la acest articol, poți câștiga o invitație pentru ambele zile. La fel ca și în primăvară, te rog să-mi spui de ce ți-ar plăcea să fii prezent la eveniment și miercuri, 9 noiembrie, aleg cel mai bun răspuns. Spor.

GPeCFacebook Page, Event

Acest articol are 7 comentarii

  1. Andreea Balaianu

    De ce vreau sa merg la GPeC?

    Toti cunoscutii mei care au participat la GPec au fost super incantati si as vrea sa testez personal experienta + ca sigur as avea o gramada de chestii de invatat!

  2. Marius

    Pentru a intelege mai bine aceasta lume…

  3. Gabriel Mandriscanu

    Îmi doresc să aflu cum gândesc capetele luminate ale domeniului.

    Ca designer, pentru originalitatea e un punct important în creațiile mele grafice, obișnuiesc să pun la îndoială restricțiile și regulile de UX, chiar dacă acestea se bazează pe studii de piață și feedback din partea utilizatorilor.

    Vreau să știu cum e văzut succesul în acest domeniu la case mai mari: cât de importante sunt principiile „bătute în cuie” și cât contează creativitatea, inovațiile, experimentul, abordările „beyond borders” și „out of the box”.

    1. Ionut Bunescu

      Salut, Gabriel,

      Felicitări, ești câștigătorul invitației la GPeC!

      Te rog să-ți verifici mail-ul, pentru a afla cum intri în posesia premiului.

  4. Marius

    Doresc sa particip la GPeC deoarece am inceput de putin timp o afacere on-line si am nevoie de informatii valoroase, pentru ca sunt intr-un proces de invatare continua si cred ca prin acest eveniment mai pot pune o piatra la temelie si pentru ca imi plac enorm mediul si oamenii prezenti acolo si as pleca de acolo mult mai stimulat. Va multumesc!

  5. Marius

    Doresc sa particip la GPeC deoarece am inceput de putin timp o afacere on-line si am nevoie de informatii valoroase, pentru ca sunt intr-un proces de invatare continua si cred ca prin acest eveniment mai pot pune o piatra la temelie si pentru ca imi plac enorm mediul si oamenii prezenti acolo si as pleca de acolo mult mai stimulat. Va multumesc!

  6. Andrei

    Imi doresc sa merg la GPeC pentru a urmari prezentarile speakerilor si pentru a intalni alte persoane care lucreaza in ecommerce. Din experienta celorlalti participanti sunt multe lucruri de invatat. Eu lucrez de putin timp in acest domeniu si participarea la astfel de evenimente ma va ajuta mult in cariera.

Lasă un răspuns