Kumfu la Porsche Road Tour Transylvania Open

Azi, 28 octombrie 2022, se împlinesc 14 ani de când am domeniul bunescu.ro (asta după alți doi ani de scris pe blog pe alte hosting-uri) și sunt tare mândru și recunoscător pentru tot ce am reușit în cei peste 16 ani de blogging. Da, știu, am luat piciorul de pe accelerație în ultimul an, dar încă sunt aici și n-am de gând să trag pe dreapta prea curând. Nu de alta, dar am de povestit despre experiențe foarte faine, precum cele mai intense 24 de ore din acest an, alături de Porsche România și turneul de tenis feminin de la Cluj-Napoca “Transylvania Open”.


Am permis de la 18 ani, adică din 2004, dar conduc mai des de abia din 2017, de când a apărut Golfuț Bunescu în familie. Îmi place să conduc, chiar mai sportiv dacă nu e soția în dreapta (csf, ncsf), așa că Turul Porsche de la Cluj a venit la fix, oferindu-mi ocazia să testez câteva exemplare, și nu puține, de Porsche neîmbâlnzite, cu combustie internă, dar și electrice sau hibride.

Postările în timp real le găsiți în Highlights, pe Instagram, iar fotografii + un super clip al experiențe Porsche, mai jos. Pe scurt, pe 15 octombrie 2022, am ajuns la Cluj-Napoca pentru a urmări una dintre semifinalele Transylvania Open – turneu WTA250, incredibil de fain organizat. Chiar mi-era dor de un meci de tenis văzut live, căci nu mai urmărisem unul de dinainte de începutul pandemiei (am văzut finala masculină de la Roland Garros, finala de la Turneul Campionilor de la Londra, unde i-am urmărit pe Nadal, Thiem, Djokovic, Murray + câteva meciuri la Arenele BNR, unde am văzut câteva dintre fetele noastre, inclusiv pe Halep).

Porsche Loves Tennis și este de mult timp alături de Women’s Tennis Association (WTA), fiind și mașina oficială + partenerul auto exclusiv al celei de-a doua ediții a turneului Transylvania Open Cluj Napoca. Dacă nu ați ajuns până acum, musai să mergeți la anul, vedeți la Meșter ce fain e acolo (FB Page, FB Profile, YouTube Porsche).

Revenind la Porsche Road Tour, am condus Porsche Macan GTS (V6, 2.9 litri, 440 CP), Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé (V8, 4 litri + electric, 680 CP), Porsche Taycan Sport Turismo Turbo S (Full electric, 761 CP și 1050 Nm) + Porsche Taycan 4S CrossTurismo (de “doar” 571 CP), Porsche 718 Boxster GTS 4.0 (4 litri, 400 CP) + superbul Porsche 911 Carerra 4 GTS (3 litri, 480 CP) pe care nu am apucat să-l conduc, ci am fost doar copilot, dar trebuie neapărat să-l iau la o tură serioasă, cândva.

Ok, 911-le m-a dat pe spate, chiar și aflându-mă pe scaunul din dreapta, însă am rămas profund impresionat de două dintre cele de mai sus: Taycan-ul (în versiunea menționată) este o electrică ce face Tesla Model 3 să pară câștigată la pufuleți (am condus-o pe amicului Mariciu, care sper să nu se supere pe mine pentru comparație). De la puterea motorului, la confortul de la volan, luxul care țipă Porsche-Porsche-Porsche din fiecare cusătură de piele ori display crystal-clear. Doamne, ce mașină! Și o spune un amator de electrice, dar care n-a mers până acum decât în Golf Electric, Zoe, Spring, ID3 și Tesla Model 3. Dacă ai bani, nu ai cum să-ți iei Tesla decât dacă vrei musai gimmick-urile software. Taycan e ceva ce nu credeam că există. Punct.

Iar la partea de motoare clasice, cu combustie internă, trecând peste 911-le necondus de subsemnatul, Porsche 718 Boxster GTS 4.0 este pentru mine sunetul pe care aș vrea să-l aud în fiecare dimineață, după cel al espressor-ului (că tot am făcut comparația asta într-un instastory). Nu e nevoie să te apuce criza vârstei de 40-50 de ani, e ok și la 35 (stai, că poimâine fac 36, oops). N-o să intru în detalii tehnice, găsiți mai multe detalii și la colegul de tur – https://turatiiscrise.ro/ iar mai jos musai să dați un play clipului, are aproape 2 minute. Și vă las câteva poze, poate aveți nevoie de inspirație de cadou pentru ziua mea – mulțumesc anticipat!



Lasă un răspuns