5 motive pentru care am trecut la anvelope all season

De când suntem trei, am realizat că acum chiar avem nevoie de un autoturism mai spațios, așa că am fost nevoiți să ne despărțim (cu greu) de prima noastră mașină, după șase ani și un pic. Nu am fi schimbat-o, dar în Golf nu încăpeau prea multe lucruri, mai ales dacă nu aveam liber scaunul pasagerului din față. Așa că am făcut un upgrade la un VW mai măricel, care e și mai înalt, am ales și airbag-uri laterale spate (opțiune pe care cu greu o găsești la mașini deja configurate sau vândute SH), căci un copil te face să te orientezi către o mașină mai sigură – moment în care am decis și că nu mai e cazul să avem două seturi de jante, implicit două seturi de anvelope, astfel că am ales să trecem la unele all season. Am analizat, citit, urmărit recenzii și comparații, și am făcut cea mai bună alegere pentru noi, iar mai jos detaliez și cele 5 motive care ne-au ajutat să luăm decizia de a trece la anvelope all season.

Citește mai mult5 motive pentru care am trecut la anvelope all season

Vând VW Golf 7, căci mi-a rămas mic. Îl vrei?

Hai noroc, help a brother, undeva cam pe 15 februarie, Golfuț Bunescu (așa i-a zis soția, așa i-a rămas numele) devine liber de adoptat, adică de cumpărat. Preț bun, pentru o mașină super îngrijită, care nu a mers decât aproape 33.000 de km în 6 ani și un pic, de când s-a mutat din Franța-n Berceni. Pe scurt, VW Golf 7 Comfortline, automat, DSG, 1.6 TDI, 105 CP, 2014 oct, înmatriculat în 2015, cumpărat în dec 2017 din Franța, la 155.000 km, acum are 189.000, 2 seturi de jante de aliaj, ambele 16”, cu anvelope de vară, respectiv iarnă. Schimbat mecatronic la 170.000 de km, deci ați scăpat de o grijă. Schimbat recent distribuția, plăcuțe frână, făcut detailing acum câteva luni. Preț fix 10.849 EUR sau 11.499 pentru cine vrea să negocieze. Poze + mai multe detalii, mai jos. Ah, mașina a fost păzită mereu de pisici, că era să uit. 😀

Citește mai multVând VW Golf 7, căci mi-a rămas mic. Îl vrei?

De voie, de nevoie, pe autostrada A3, între București și Ploiești, nu ai voie să ai nevoi – după 11 ani, nicio toaletă sau benzinărie

Nu mai e atât de cald, încât să funcționeze AC-ul nonstop în casă, dar nici atât de frig nu e, încât să fiu nevoit să închid toate geamurile, așa că mirosul sulfuros din sudul capitalei mi-a invadat din nou casa. Ciudat, de obicei se întâmpla doar în weekend, când nu are lucrează nimeni de la Garda de Mediu (mă rog, oricum e degeaba – în caz că nu ați văzut clipul Recorder Misterul aerului otrăvit din sudul Capitalei, dați un play). Și nervos cum eram, scoțând tot aerul pe nas, mi-am adus aminte când m-am enervat recent, la fel de tare, adică săptămâna trecută, când am fost plecat în concediu, la Brașov – unde am ajuns mergând și pe A3, București – Ploiești… fain drum, ai zone chiar și cu trei benzi, dar pe parcursul celor fix 62 de km NU ai unde să te pișicaca, nici unde să alimentezi cu combustibil, nici unde să oprești pentru orice urgență sau nevoie, căci cele 10 spații de servicii (care există din 2019)  sunt blocate cu betoane, ba chiar păzite de câte un om plătit cu 9 lei/oră ca să nu intre nimeni acolo. Detalii, mai jos.

Citește mai multDe voie, de nevoie, pe autostrada A3, între București și Ploiești, nu ai voie să ai nevoi – după 11 ani, nicio toaletă sau benzinărie

Kumfu la Porsche Road Tour Transylvania Open

Azi, 28 octombrie 2022, se împlinesc 14 ani de când am domeniul bunescu.ro (asta după alți doi ani de scris pe blog pe alte hosting-uri) și sunt tare mândru și recunoscător pentru tot ce am reușit în cei peste 16 ani de blogging. Da, știu, am luat piciorul de pe accelerație în ultimul an, dar încă sunt aici și n-am de gând să trag pe dreapta prea curând. Nu de alta, dar am de povestit despre experiențe foarte faine, precum cele mai intense 24 de ore din acest an, alături de Porsche România și turneul de tenis feminin de la Cluj-Napoca “Transylvania Open”.

Citește mai multKumfu la Porsche Road Tour Transylvania Open

Am lăsat pentru prima oară mașina într-o parcare de lângă aeroport și mi-a plăcut

Da, știu, e fix titlu de Vice, dar mi s-a cam luat de prețurile “dinamice” nesimțite de la Uber sau Bolt. Prin oraș am mai folosit FreeNow, uneori chiar și taxi normal, dar rareori aveam centurile disponibile în spate (la taxi) – ăsta e și singurul motiv pentru care dau o steluță la Uber/Bolt, dacă centurile sunt ascunse în spatele banchetei sau sub huse. Mă rog, știu că stau departe de aeroport, de la mine din Apărătorii Patriei până la Aeroportul Henri Coandă sunt fix 25 de km, conform Waze, dar chiar și așa, 180 de lei, tariful maxim văzut la Uber, parcă e prea de tot… vorba aia, sunt bilete low cost mai ieftine, București -> oraș mare european. Așă că am zis să testez o parcare de lângă aeroport.

Citește mai multAm lăsat pentru prima oară mașina într-o parcare de lângă aeroport și mi-a plăcut

De ce Bucureștiul a devenit o mare parcare

Nu, nu pentru că azi a plouat, fiind o veritabilă zi de toamnă târzie, în loc de ultima zi de primăvară. Ci pentru că pandemia ne-a schimbat cu totul, de la obiceurile de consum, programul de somn, transportul prin oraș, cum facem cumpărăturile și multe altele. Iar în ceea ce privește aglomerația din capitală, cea din trafic, știu cum am ajuns așa, nu de alta, dar și eu fac parte din problemă (uneori).

Citește mai multDe ce Bucureștiul a devenit o mare parcare

Vă rog și eu ceva, NU mai postați Instastories în timp ce conduceți!

Am și eu ceva pe suflet și tot am amânat să postez articolul ăsta. Inițial le-am scris în privat unor creatori de conținut cu sute de mii de urmăritori, apoi am renunțat, că nu par decât un bătrânel cicălitor. Dar vă rog eu (pe toți), nu mai postați Instastories când vă aflați la volan, în trafic. Chiar atât de ocupați sunteți încât nu aveți timp să vă filmați trei-patru clipuri de câte 15 secunde decât atunci când conduceți?

Citește mai multVă rog și eu ceva, NU mai postați Instastories în timp ce conduceți!

E ok să fii prost, nașpa e să nu-ți revii

Nu sunt nici pe departe un fan F1, nu cred că am văzut niciodată o cursă cap-coadă, însă evenimentul din weekend nu avea cum să nu ajungă în atenția oricărui om care e cât de cât la curent cu subiectele importante ale zilei. Probabil știți și voi, pilotul franco-elveţian Romain Grosjean a dat cu bolidul în parapeți, având viteza de 220 km/h, mașina s-a rupt în două, apoi a luat foc. Din fericire, pilotul a ieșit singur dintre fiare, doar cu câteva arusuri la mâini și o entorsă la gleznă. Dar, și acum revenim la titlu, aici e partea interesantă.

Citește mai multE ok să fii prost, nașpa e să nu-ți revii

Noile Dacia Logan, Sandero și Sandero Stepway (foto & video)

Printre mâncătoriile politice, cu fraude fără număr, mai dăm și de informații mișo. Ah, tocmai văd la TV că, matematic, Clotilde Armand ar avea 1028 de voturi peste Tudorache. Hai, că încep să se miște lucrurile în bine. Revenind, Dacia a publicat mai multe informații, dar și fotografii + clipuri cu noile modele Logan, Sandero și Sandero Stepway. Niciun motor diesel, cutie automată CVT, sisteme de asistență și altele:

Citește mai multNoile Dacia Logan, Sandero și Sandero Stepway (foto & video)

Am închiriat o mașină electrică pentru un weekend (Teleport)

Weekend-ul trecut, la propunerea celor de la Teleport România, am condus pentru prima dată o mașină electrică, îmi doream de mult timp să încerc una. Nu am fost plătit pentru acest review, am primit mașina să testez serviciul pentru un weekend. Iar cum sunt conducător de VW Golf, am ales un eGolf, desigur. Dacă n-aveau (încă) Tesla, csf!

Citește mai multAm închiriat o mașină electrică pentru un weekend (Teleport)