Kumfu la Sensation România * The Source of Light * 2013

După aproape juma de an de așteptare, a venit magica zi de 6 aprilie, când a trebuit să-mi scot pantalonii albi de la naftalină. Sensation a revenit în România, București, cu The Source of Light. Știam, încă de anul trecut, că se va respecta orarul pentru line up, așa că am ajuns ceva mai devreme, pentru ca la zece fix să fiu în mijlocul mulțimii albe, dar românul, obișnuit cu vedetisme  de genul “lasă, bă, că nu nimic începe la fix”, a făcut ca atunci când Mr White a dat play nebuniei, Romexpo să fie doar pe jumatate plin.

*** LUME: În niciun caz 15.000, cât anunța MC Gee, au fost cel mult 8-9.000, părerea mea, acum să vedem și care sunt cifrele oficiale. Din nou o grăma’ de fete pe tocuri, dar mai puțini purtători de ochelari de soare, mai puțini străini, dar la fel de multe costume funny, în comparație cu anul trecut.

*** MUZICĂ: Line-up mai modest ca în 2012, dar cu pretenții, totuși, el nediferind prea mult de cel care va fi, în iulie, la Amsterdam. Nu mă mai așteptam la muzică prea comercială, așa că, din punctul ăsta de vedere, n-am mai fost dezamăgit. Însă cred că se putea ca muzica să fie mai de party, de dans.

  • Mr White – nota 7/10 – A încălzit binișor atmosfera, păcat că set-ul său a durat prea puțin (până-ntr-o oră)
  • Sébastien Léger – nota 7/10 – A continuat să pună paie pe warm up-ul făcut de către Domnul Alb, dar parcă tot nu era ce trebuia.
  • Sunnery James and Ryan Marciano – Nota 9/10 – Deși nu mă așteptam, băieții m-au uimit bine de tot. După miezul nopții, datorită lor, s-a simțit în sfârșit atmosfera sensatională.
  • Mark Knight – nota 5/10 – după ce mă încântase, cu un set comercial tare fain, acum juma de an la Arenele Romane, revederea și reauzirea lui nu prea m-au încântat, nu știu, n-a fost ce trebuia să fie la un Sensation.
  • NO_ID – nota 7/10 – Olandezii mi-au adus aminte, puțin, de cum a fost la Swedish House Mafia, au fost gura de aer proaspăt de la mijlocul nopții. Bunișori.
  • Funkerman – nota 10/10 – Oh, tu, de ce a trebuit să fii tocmai tu ultimul? Dacă ar fi fost așa toată seara, putem declara relaxat că Sensation-ul de anul acesta a fost mai bun ca cel din 2012.

 

 

 

Atmosferă: Se putea mai mult și mai bine, cel puțin eu aveam așteptări mari, adică speram să fie peste ce am văzut anul trecut, voiam mai multe jocuri de lumini, de foc, mai multe ecrane, în afara celor patru fețe uriașe (foooarte mișto), nu știu, voiam să văd mai mult decât opt tipe atârnate din tavan, luminate, înarmate cu fum și lumini. Mi s-a făcut dor de mingile acelea luminate (de anul trecut), voiam și megamix-ul clasic, de 15 minute, care m-a fascinat anul trecut, dar am avut parte doar de un minimix, pe care îl puteți vedea ceva mai jos.

Locație: Anul acesta, cei de la VIP și VVIP au avut parte de sunet chiar mai bun ca în ring, deci un mare plus pentru că organizatorii au ținut cont de problema de anul trecut, când doar în ring se auzea perfect. Nota 10 cu felicitări pentru o sonorizare de vis într-o locație atât de mare precum Romexpo – ținând cont de faptul că spațiul nu este deloc antifonat. Au fost și toalete ecologice, deci nu mai erau cozile infernale de anul trecut, barmanii se mișcau mai cu talent, asta și poate pentru că erau mult mai mulți. Când am fost la Lady Gaga, am mâncat cel mai scump hotdog, pe care am dat 12 lei, eh, experiența s-a repetat, în schimb prețurile băuturilor au fost decente.

Concluzie: Mai puțină lume ca anul trecut, poate și pentru că biletele au fost puțin mai scumpe, iar line-up-ul mai puțin cunoscut. Organizare mult îmbunătățită, sonorizare perfectă, garderobe suficiente, toalete la fel. În speranța că vom avea parte, și în 2014, de Sensation la București, cred că un line-up mai pe gustul românilor, un DJ român invitat și niște costuri, ale biletelor, ceva mai mici, ar duce la un succes garantat. Mi-a plăcut, dar se putea mai bine, acum nu-mi rămâne decât să visez că voi ajunge, cândva, la Amsterdam, la mama Sensation-ului.

             

 

Foto de-ale mele + iConcert

 

SENSATION Source Of Light este produs de către ID&T, organizat în România de către EVENTS, partener media ProFM și sponsor HEINEKEN.

Acest articol are 8 comentarii

Lasă un răspuns