140

Nu, nu au rămas mai puțini spartani, nici nu e vârsta mea înmulțită cu șase, e doar numărul de ani pe care i-a împlinit unul dintre brandurile mele de suflet. Heineken, cel care a obișnuit prin activări inovatoare (Most dateable blogger, Crack the case, Tabăra de reformare ș.a.) a împlinit 140 de ani sărbătoriți prin campania Time Capsule, care a culminat cu o petrecere, tare faină, la Biblioteca Națională.

  • Fu activare offline pe ecranele de la Cocor? Fu!
  • Fu activare online prin aplicația Capsula timpului? Fu!
  • Fu o mega petrecere VIP cu vreo 450 de oameni care s-au plimbat prin cinci săli cu tot atâtea tematici? Fu! Adică fu teatru ăn Camera History, fu istorie în Camera Go Global, fu bumți-bumți în Camera Music, fu fotbal pe Kinect în Camera UEFA Champions League și fu mega degustare în Camera Explosive Taste. Toate acestea pot fi văzute frumos și ilustrat detaliat pe e-book-ul acesta http://heinekenromania.ro/ebook/

Au fost doar 140 de ani, berea rece de abia de acum începe să curgă. Nu de alta, dar bate vara la ușă, și e tare ispititoare, parcă se aud două blonde din pahare.

Lasă un răspuns