Burger King a început o nouă leapșă de Valentine’s Day: IUBIREA COSTĂ

De când au revenit în România, Burger King au tot avut postări cu câte-o leapșă, ba către concurenții direcți McDonald’s și KFC, ba către alții, iar acum au o nouă leapșă faină, socială, prin care îndeamnă oamenii să doneze pentru Fundația pentru Copii Ronald McDonald. Și au îndemnat și alte brand-uri să facă același lucru: Durex, Jägermeister, KFC, Dormeo Romania, Philips Avent, Sensodyne Romania, H&M, tazz by eMAG, Syoss, Ballantine’s, Glovo, PRO TV, Casa Pariurilor, Vivre, HaHaHa Production, Virgin Radio Romania.


Unii deja au răspuns, câțiva oameni au comentat cu screenshot al donației efectuate, alții își promovează propriile campanii de Valentine’s Day, iar Burger King recomandă (celor care au un brand preferat) să dea cu încredere tag, să se bage la donații.

True, metoda este una puțin egoistă, iar va vorbi toată lumea despre Burger King (win pentru ei), dar mai important e dacă se vor strânge donații și bănuți pentru o copii. Și cum nu puteam să scriu articolul acesta și atât, tocmai am completat formularul 230 pentru redirecționarea a 3,5% din impozitul  aferent anului 2020, către Fundația pentru Copii Ronald McDonald.

O puteți face și voi, foarte ușor, durează 2 minute – detalii aici.






Găsiți postarea celor de la Burger King
aici.

Lasă un răspuns