UBER aplică tarif mărit pe km, pentru cursele pe distanțe lungi

Am postat de fiecare dată când UBER a anunțat ceva, dar se pare că nu am primit și comunicat despre cum se calculează, mai nou, tariful pentru cursele pe distanțe lungi. Am văzut câteva discuții pe Facebook, am căutat, și am găsit pe blog-ul UBER un articol care detaliază această tarifare diferențiată, în funcție de numărul de km și de oraș.

Citește mai multUBER aplică tarif mărit pe km, pentru cursele pe distanțe lungi

În 2018, România are mai puțin de 750 de km de autostradă

Mi-ar fi plăcut să greșesc niște cifre, dar ăsta e crudul adevăr, avem numai 746 de km de autostradă, însă ne permitem să nu dăm în folosință 30 de km de autostradă finalizată „din cauza unei hotarari de guvern absurde”, asta în timp ce ar fi trebuit să avem 8.000 de km, conform promisiunilor electorale.

Citește mai multÎn 2018, România are mai puțin de 750 de km de autostradă

Uber Eats, în curând, în România

După ce azi UBER a lansat UberGREEN (detalii mai jos), tocmai am aflat că urmează să avem și noi Uber Eats, un fel de Food Panda, HipMenu, Oliviera ș.a. doar că livrarea se va face prin parteneri, pe scuter, bicicletă sau mașină. Momentan, se pare că cei de la Uber caută livratori parteneri, care să dispună de scuter sau bicicletă, iar Bucureștiul apare deja în aplicația Uber Eats, în lista orașelor unde serviciul este disponibil, dar pe site încă nu.

Citește mai multUber Eats, în curând, în România

Școlile sunt închise, traficul e mai liber, dar verifică cineva dacă RATB, Taxi, UBER, Taxify au anvelope de iarnă?

Ok, sunt închise școlile luni și marți, deși nu rezonez 100% cu această decizie – sunt doar minus 8 grade, 5 cm de zăpadă și ceva vânt viscolit, condiții normale de iarnă care nici măcar nu ne-a luat prin surprindere. Dar specialiștii de la primărie au considerat că e mai bine așa, aia e, pe ăștia i-am votat, cu ăștia defilăm.

Citește mai multȘcolile sunt închise, traficul e mai liber, dar verifică cineva dacă RATB, Taxi, UBER, Taxify au anvelope de iarnă?

Care e treaba cu UBER Bucharest

Ieri au vuit presa, blogurile, Twitter-ul, toate media, se lansa UBER Bucharest, noul sistem de taximetrie, care, de fapt, nu e taximetrie. E un sistem de ridesharing, ce vrea să însemne (zic ei) niște călătorii mai rapide, fiind o alternativă excelentă la metodele clasice de transport în comun. Dar nu, șoferii/taximetriștii o vor face pentru bani, unii chiar în timpul liber, după job, UBER București fiind o afacere, oamenii vor să câștige niște bani, nu să fie mai puține mașini în traficul bucureștean, nu să mergem cu toții câte 4-5 în mașină. E vorba de bani, punct.

Citește mai multCare e treaba cu UBER Bucharest

La o tură cu Ferrari 458 Italia pe A2

Weekend-ul trecut, mai exact sâmbătă dimineața, eram copilotul lui Piticu (Cristi Dorombach) și mergeam către mare (spre #DesperadosWildKite). Cum aglomerație a fost doar vineri (15 august), Piticu și-a permis să calce pedala de la a lui Kia Ceed, astfel că nu l-a întrecut aproape nimeni pe toată autostrada. Am spus aproape nimeni pentru că, aproape de Fetești, s-a terminat șmecheria, vorba aia.

Citește mai multLa o tură cu Ferrari 458 Italia pe A2

O seară normală în București

Într-un tramvai din București, un el, un oarecare, se urcă pe la prima ușă, face un singur pas și cade peste doi elevi, apoi se prăbușește peste picioarele mele (săteam pe scaun). Vorbeam la telefon cu a mea Diana, așa că îi spun scurt “Așteaptă puțin, te rog” și scot cu greu piciorul drept, dar stângu-mi rămâne blocat sub el.

Citește mai multO seară normală în București